.

9 Şubat 2012 Perşembe

Terkedilmiş evler.

Terkedilmiş evler vardır her şehirde, her kasabada, hatta köylerde.:(

Yapayalnız, ürkütücü, bir o kadar da hüzün verici görüntüleri olan harap evler...

Kirli, kırık dökük camları, kapıları, pencereleri, aşınmış sıvaları, eğer varsa acınası bahçeleri ile insanın içini sızlatan bir halleri vardır.

Tıpkı yarı aç yarı tok sokaklarda ömür tüketen, kimsesiz, hasta, alkolik ya da evsiz insanlar kadar hüzün vericidir . insansız evler.Kaderleri aynıdır; sahip çıkanları yoktur. Pek çok güzelliği, yaşanmışlığı, anıyı taşıyor olmaları hiç bir şey ifade etmez şimdiki durumda. İşleri bitmiş, devirleri tamamlanmıştır. Enkaz olarak gözler önünde olmaları da sadece yürekleri sızlatır ama hemen hiç birinin kurtuluşu, eski güzel günlerine dönüşü olası değildir.:(

Onlardan birini gördüğüm zaman çok hüzünlenir, ''kim bilir kimler yaşadı bu evde?'' diye düşünürüm. Film kareleri canlanır gözümde. Kim bilir, ne sevinçler ve ne acılar yaşandı? Ne aşklar, ne terkedilişler, ne kavuşmalar geldi geçti.


Alıntı

9 yorum:

gelibolu17 dedi ki...

Hayırlı cumalar abla nasılsın?
Evlerle ilgili tespitlerin iç burkucu,üzüldüm,,,selamlar olsun

gül dedi ki...

Aleyküm selam,sizlerede hayırlı cumalar olsun kardeşim.Çok şükür iyiyiz.Ben hala ruyalarımı doğup büyüdüğüm evde görüyorum,her şey yerli yerindeymiş gibi,ama ne gezer, evden eser kalmamış.Dört beş yıl önce gittik oraları öyle harap olmuş görünce ben hastenelik oldum :) bir haftayı zor tamamladık köyde,gerisin geri evimize döndük.Her anın tadını cıkarmak lazım. Hiç bir zaman dün,bugün olmuyor.Allah'a emanet olun.

Adsız dedi ki...

www.sahihhadits.blogspot.com

Adsız dedi ki...

Eski evleri sadece fotoğraflarını çekmek için seviyorum. Nedense anılara pek bağlılığım yoktur.

:) dedi ki...

Hoş gelmişsin yolcu kardeşim :)ben anılara pek takılıyorum nedense.Başaramadığım tek şey.Ah,bir başarabilsem anılar beni bitirmeden.Dün akşam ruyamda yine köydeydim :)Hayırlı akşamlar.

anneanneninemekleri dedi ki...

Ben o evleri hep yaşlı insanlara daha çok da kadınlara benzetirim,yapayalnız ölümü bekler gibi hep hüzün verir,paylaşımın için teşekkürler,sevgiler

gül dedi ki...

Saygılarda,sevgilerde bizden değerli hocam,hoş gelmişsiniz.Kadınlara benzetmeniz beni çok güldürdü nedense,Allah iyliğinizi versin emi:)ben hiç öyle düşünmemiştim.Neden kadınki?oysa erkeklerde yanlız kalabıliyor,o,daha hüzün verici oluyor.Allah kimseleri yanlız,terk edilmiş birakmasın çok zor olsa gerek.Allah'a emanet olun

gelibolu17 dedi ki...

selamlar abla nasılsın? iyi haftalar dilerim,sevgiler :)
buraya bolca gülücük bıraktım...

gül dedi ki...

Aleyküm selam kardeşim iyiyim çok şükür.:)Sizlerde iyisiniz inşallah,sizlerede hayırlı haftalar olsun.Yüzünüz den gülüçük :)ler eksik olmasın emi.Bende sizlere bolca tebessümler gönderiyorum,Allah'a emanet olun.