.

15 Ocak 2012 Pazar

KARDEŞLİK SADAKATTİR

Dost dediğin deniz kenarındaki taşlara benzer,önce üçer beşer toplarsın,sonra da yavaş yavaş atmaya başlarsın,fakat bazılarını herşeye rağmen atmaya kıyamazsınız.Sizlerde birbirinizi atmaya kıymayın.Ve benimde kıyamadıklarımsınız.Lütven dönün önceki beraberliklerinize,sizlere ne oldu,nazaramı geldiniz,artık bir arada göremiyorum.İki satır yazı,küçük bir tebessüm çokmu zor.

Her dostluğun gökyüzünde bir meleği varmış,yeryüzünde biten her dostluk için gökyüzünde bir melek ağlarmış.Lütven meleklerimizi ağlatmıyalım.

Huzurlu dostluklara :)

21 yorum:

Adsız dedi ki...

Ne demek istediğini, kimlere sitem ettiğini anlamadım :) fakat gerçek bir dosta çok ihtiyacım var. Hiçbir menfaati olmadan güler yüz gösterebilecek bir dosta.

Hayırlı günler.

gelibolu17 dedi ki...

Ben anlıyorum abla ne demek istediğini ama elimden bir şey gelmiyor,kimseyi zorlayamam herkes kocaman insanlar aklı fikri mantığı var,bir olmak için illaki birimizin canının yanması,yada bir sıkıntısımı olması gerekiyor,normal zamanlardada birlik olamazmıyız,neyin hesabını yapıyorlar bilmiyorum,işi gücü olupta gelmeyenlere bir sözüm yok,çok yoğun olup gelemeyenlerede yok,ama keyfi birbirini aramamak sormamak,bir nasılsın dememek çok gaddarca bir davranış bana göre....
Allah'a emanetsin canım,gecen hayrolsun,şimdidien mutlu haftalar dilerim,selamlar

:) dedi ki...

Yolcu kardeşim her şey açik ve net olduğunu düşünüyorum :)bak gülcan kardeşimiz de açıklamış sağolsun.Her kes kendi köşesine çekilmiş kendileri yazıyor, kendi kendilerine yorum yapıyorlar:)bunlar kendilerini biliyorlar :)beni yorum koliyi yaptılar şimdide ortalarda görünmüyorlar.:)
Hayırlı günler.

:) dedi ki...

Teşekkür ederim,beni Anlamana sevindim gülcan kardeşim.:)Çok dogru söylüyorsun.:)ben bu kardeşlerimizi gaddar olarak ilan ediyorum.O zaman:)neyse kalkmalıyım,sizlerde Allah'a emanet olun.

anneanneninemekleri dedi ki...

Gerçekten dost bulmak zor,ne güzel anlatmışsın,sevgilerimle..

gelibolu17 dedi ki...

Rica ederim gül abla,isimsiz yorumun yazarı sensin diye düşündüm yanılmadım herhalde,,,,ahh ahhh ben bilirim o yorumkoliği yapanları,önce alıştırırlar,sonra insanı yarıyolda bırakırlar...neyse açtırma şimdi kutuyu söyletme bana kötüyü,belki birgün gelir detaylıca yazarız vefasızlıkları,vefasızları,vefa nın sadece İstanbul'da bir semt adı olarak kaldığını...kendine iyi bak sıkma canını,selamlar Allah'a emanetsin...

Adsız dedi ki...

Ben onu zaten biliyorum ve takmıyorum. :)

:) dedi ki...

Buradaki tebessüm'lü yorum başlıgından söz ediyorsan,tabiiki benim, sizlerin yazdığı yorumlara yazdığım cevaplar.:)Yazalım kardeşim Gülcan.Vefazızlar anlarmı dersiniz.:)vefasiz birtane değılki.Acaba biliyorlarmı vefazızlık yapanlar vefasızlıklarını.:)sizlerde Allah'a emanet olun.Hayırlı akşamlar

:) dedi ki...

Aşk olsun yolcu kardeşim,nasıl takmazsınız.Ben baya taktım.:)bildiyiniz gibi deyil.:) ne oldular acaba.İnşallah iyilerdir.Kesin boykot yaptılar.:)Diye düşünüyorum.:)
Allah'a emanet olun.Hayırlı akşamlar.

Adsız dedi ki...

Ben alıştım, sen de alışırsın.
Bir yorum bir yorum sonra hiç tanımıyormuş gibi olur insanlar. Kimi askere gider, kiminin tayini çıkar, işleri yoğundur. Belki de böylesi daha iyidir. Alışkanlık yapmamak lazım.

Unknown dedi ki...

Harika anlatmışsım öyle zor kii dost bulabilmek..
Sevgiler canım..

gül dedi ki...

Üzgünüm,yorumlarınıza cevap yazamadığım için.

Halamızın eşi "vafat etti"iki üç gündür onlarla uğraşıyoruz.Haberiniz olsun istedim.Allah'a emanet olunuz.

Adsız dedi ki...

Allah c.c. rahmet eylesin. Mekanı cennet ve Cemali İlahiyle müşerref olsun inşaallah.

gelibolu17 dedi ki...

selamlar abla,hayırlı cumaların olsun...öpüyorum sevgiler...

gul dedi ki...

Arkadaşlar gozluyumu cantamla kaybeetım,harflerı goremıyorum sızlere çok tesekkur ederim.hoşca kalın.

keskinli dedi ki...

cok dogru yazmissin bu devirde gercek dostluklar zor bulunuyor ama cabuk kaybeliyor herseye ragmen kiyamadiklarimizda var sevgiler ....

gelibolu17 dedi ki...

Abla merhaba nasılsın,buldunmu gözlüklerini?
birde ziyaretçi defterime blogcuyla ilgili soru sormuşsunya maalesef bütün blogcularda aynı sorun var blogcu kendi kendine şablonları değiştirmiş,bir çok blogcu blogspota geçti bu yüzden,ama ben geçenlerde kendi blogcu panelimden baktım orda kontrol panelinde eski panel var bir süre kalacakmış galiba oradan alabileceğin bişeyler varsa alabilirsin,birde yazılarını teker teker buraya taşıyabilirsin,sanırım başka yapacak bişey yok...selamlar olsun...

:) dedi ki...

Hoşgelmişsin ikizlerinannesi,:)evet malesef öyle.Fakat ben tuttuklarımı kolay,kolay, birakmam :)Hayırlı günler.

:) dedi ki...

Merhaba canım iyiyim çok şükür,sizlerde iyisiniz inşallah:)evet gözlüklerim geldi,akraba ziyaretinde bırakmışım gönderdiler,:) Allah razı olsun.
Bu blogcu neden böyle haksızlık yapıyorki yaaaa.Olamaz orada sizlerin,benim için yazmış olduğunuz çok değerli yorumlarınız vardı:(Ben yorumları istiyorum.Yorumlara ulaşmam mümkün deyilmi?
Hayırlı günler kardeşim

gelibolu17 dedi ki...

Gül abla,maalesef bütün yorumlar gitmiş,herkesin aynı sorunu var,işte blogcunun bu özelliğini beğenmiyorum,artık yorumlar senin hafızanda tatlı birer anı olarak kalacaklar,ben blogspottan wordpresse geçerken blogumu oraya taşırken yorumlarım ve taslak yazılarım dahil hepsini taşımıştı otomatikman,o özellik çok hoşuma gitmişti,ama blogcu dan blogspota geçtiğimde yorumları taşıyamamıştım,
yani ablam anlıyacağın blogcu 5 yıl önce neyse 5yıl sonrada aynı hiç bir ilerleme yok,öyle sadece stil değiştirmekle olmuyo bu işler,o kadar kullanıcısının emeklerini heba etti,üstelik kendilerine sormadan,,,yani yorumların için yapılabilecek bir şey yok gibi geliyor bana,ama istersen blogcu kullanıcı adın ve şifreni bana yoruma bırak müsait olduğumda bakayım yinede...hayırlı günlerin olsun,selamlar..

gül dedi ki...

Aleyküm selam,Allah razı olsun kardeşim gülcan,evet öyle olmuş yorumlara ulaşılamıyormuş.Bilgisayarcı arkadaşlar var.Baya uğraştılar,blogcuya yazdılar cevap falanda gelmedi.Sağlık olsun ne yapalım elimizdeki yorumlarla idare edeceyiz artık.:)Hayırlı akşamlar.