.

18 Aralık 2011 Pazar

BENİM SEVDİĞİM ŞEYLER.

Yolcu kardeşim Ödülünden birazda bana postalamış :)Teşekkür ediyorum kendisine.Fakat bunu kim başının altından cıkarttıysa yakalarsam :) inşallah yakalayamam.Neyse ben geçeyim asıl konuya kardeşim geçiktirdim kusura bakmayın olur mu. Misafirim vardı ondandır gecikmesi ve çok yorgunum.:)

Sevdiğim şeyler;

*denizin mavisini,
*dağların beyazını,
*ormanın yeşilini,
*geçenin ay ışıgını,
*güneşin doğuşunu,
*insanın tebessümünü,
*mevlananın deyişini: yaratılanı sev yaradandan ötürü.

Hayırlı günler.:)

11 yorum:

Adsız dedi ki...

Teşekkürler.

Bu mimin bayağı bir kuralı formalitesi vardı ama ben pek sevmem her kurala uymayı. :) Sayemde kuşa döndü ödül kuralları. :)

gelibolu17 dedi ki...

Hhheeeee,yani kırpa kırpa kuşa çevirmiş yolcu hakiklattende bu mimi :)
Ayol kulaktan kulağa oynar gibi oolmuş resmen :)
Ama güzel olmuş,ellerine sağlık abla,sen şimdi dinlen uzat ayaklarını şöyle bak dışarda yağmur yağıyo ben sana perdeyi açayım,yağmuru seyret bi taraftanda kuşburnu çayını iç emi :)
selamlar olsun...

Adsız dedi ki...

Gelibolu fotoğrafla ancak o kadar oluyor. :) Ama senin linki vermiştim yani.

gül dedi ki...

:)Yolcu kardeşim sayenizde, kuşa dönmüş diyorsanız dönmştür :)Pek anlamasamda.:)beni çok güldürdün :))Allah iyliğinizi versin ya , çok komiksiniz:)
Hayırlı günler.

gül dedi ki...

Aleyküm selam kardeşim gülcan, gülmekten öleçektim, :) iyiki varsınız hepinizi çok seviyorum.Dediklerinin hepsini yapmıştım :)KAlp gözünüz açık maşallah,yoksa yakınımda bir yerlerdemisin :) de, bilmiyorum :)

Beyenmenmenize sevindim :)Hayırlı günler.

gelibolu17 dedi ki...

yolcu ben o manada demedim,senin cevabına itirazım yok zaten yorumdada beğendiğimi söylemiştim :)
ama mimin asıl konusu hakkımızdaki 7 gerçektiya,onu gül abla sevdiğim 7 şey olarak yazmış :)

o yüzden kulaktan kulağa oynar gibi olmuş :) maksat gönüller bir olsun sorun değil...şimdi gül abla bu mimi başkasına paslasa oda başka türlü yazsa tamamen farklı bir zincir oluşacak :)

gelibolu17 dedi ki...

Gül abla,o an içimden ne geçiyorsa yorum yazarken onları yazıyorum tamamen,öyle düşünüp taşınıp yazmıyorum,hoş yazılarımda öyle bende taslak yok,plan yok,program yok,günler öncesinden yazı hazırlamak yok,pc başında ne çıkarsa bahtımıza :)

şehir olarak birbirimize uzağız ama gönüllerimiz yakın birbirine demekki,artık birbirimizin nelerden hoşlanıp nelerden hoşlanmıyacağını kestirebiliyoruz :)Ve emin ol tanışmıyoruz....selamlar :)

Not,kalp gözümün açık olmasını çok isterdim...

gül dedi ki...

Aleyküm selam kardeşim,:)enerjinize maşallah,:)beni çok güldürdünüz Allah sizleri de güldürsün inşallah.Kalp gözünüz açık siz farkında değilsiniz :)kalp gözünüz açık olsun inşallah.Hayırlı günler.

gelibolu17 dedi ki...

:) Gerçektenmi...Eğer karşıdan öyle görünüyorsa ne mutlu bana...Sağolasın...

gül dedi ki...

Gerçekten tabi.Hayırlı günler kardeşim gülcan.

gül dedi ki...

Ezani beklerken bir bakayım dedim ve baktımki bu güzel insanlar beni unutmuş artık :) pek sanmasamda :)Ama neden uğramıyorsunuz ki? bir tebessüm çok mu zor?Allah'a emanet olun...