.

1 Eylül 2011 Perşembe

Blogger N'lerini seçiyor !

Kardeşim K.C.yani Bir Bakarsam Beni en güleç yüzlü Blogger seçmiş :-) Eksik olmasınlar değer verenleri çok olsun inşallah.

Sizler de beni çok güldürüyorsunuz Allah razı olsun sizlerden.

Neyse biz asıl konumuza dönelim.

Benim enlerim sizlersiniz. Birinizi diğerinizden ayıramadım :)

Yolcu,
İhyaca ,
Nutukcu,
Engelsiz Dünyam,
Bir yazarsam,
Karabey,
Sinirli ve
Yusuff

kardeşlerim iyiki tanımışım sizleri. çok şükür:)

Aa unutacaktım az kalsın bazı bazı Gelibolu kardeşime de uğruyorum bu aralar uğrayamadım ama bir ara uğramayı düşünüyorum bakalım hayırlısı inşallah görüşmek nasip olur :)

hayırlı günler Allah'a emanet olun.

14 yorum:

Adsız dedi ki...

Teşekkürler. Peki biz en neyiz?

Volkan DENİZ dedi ki...

Bu kadar içten olmayı sadece yazarak becerebilen nadir insanlardansınız. Sizin mutluluklarla dolu bir hayatın içinde olmanızı diliyorum hayatınızın her döneminde...
sevgilerle..

Adsız dedi ki...

Çok teşekkür ederim.

gelibolu17 dedi ki...

Aaa ne kadar güzel ismim zikredilmiş burda :) çok mutlu oldum,teşekkür ederim :)
Bu arada eski blogunuzun linkine baktımda ben sizi tanıyormuşum hatta beni çocukluğuma götüren bir yazınıza yorum attırmıştım,bak şimdi hatırladım yeniden,içim burkuldu gördünmü...Rahmetli annem kızım kenardan git derdi yağmurlu havalarda sulara basma derdi,ben ilkokul 1 e giderken inadına şaaaap şaap suların içine basa basa giderdim :)
hala çocuk,hala hüzünlü,hala özleyen,hala inat,hala şımarık gelibolu17'den sevgiler,selamlar olsun :)
Mutluluğunuz daim,hayalleriniz gerçek olsun efenim :)

Adsız dedi ki...

Ne kadar iyi bir şey yapmış bizi birbirimizden ayırmamışsınız. Bu işte herkesin aklına gelmez. Farkınız bu. :) Teşekkürler.

gül dedi ki...

Yolcu kardeşim.Sizler benim en En'lerimsiniz işte :)Hayırlı günler

gül dedi ki...

Çok teşekkür ederim Volkan Kardeşim.Allah razı olsun.Ogüzel dualarınıza KOcaman amin diyorum ve daha fazlası,sizler için olsun inşallah.Allah'a emanet olun emi.

gül dedi ki...

Yusuf kardeşim ben teşekkür ederim.Hayırlı günler.

gül dedi ki...

Gelibolu'lu Kardeşim mutlu olmana sevindim.Tabiiki tanıyorsun :)hatta sana çay içmeye bile gelmiştim hatırlasana hatırladın dimi? eski blog deyil orası benim ilk göz ağrım oraya uğramadan geçemiyorum.Evet uğramiştin okul anını yazmıştın çok hoşuma gitmişti sağolasın.Annenizede Allah rahmet etsin.Kardeşim benim.Hayırlı günler

gül dedi ki...

Ben teşekkür ederim kardeşim K.C.Allah'sizleri ebediyen ayırmasın emi.Hayırlı günler Allah'a emanet olun

ihyaca dedi ki...

Çok teşekkür ederim güzel yürekli kardeşim.Blogger'da sanırım bu üçüncü kardeşimin ismimizi zikretmesi oldu.Kendi gönlünüzün güzelliğinden,Allah hepinizden razı olsun :))

gül dedi ki...

AMİN.Hoş gelmişsin ihyaca kardeşim.Özlettiniz kendinzi,sizi tekrar görmek ne güzel:)Allah'a emanet olun.

karabey dedi ki...

değerli gül kardeşim, işlerim nedeniyle uzun zamandır ziyaretinize gelemedim, Hakkınızı helal edin, gelemedim ama siz unutmamışsınız bizi, Allah razı olsun, İki dünyanız cennet olsun, Allah a emanetsiniz

gül dedi ki...

Güzel duanıza amin olsun, sizlerinde inşallah.Sizin gibi değerli kardeş unutulurmu hiç,canınız sağolsun,nedemek hakkım falan yok varsada helal olsun.Allah sizdende razı olun kardeşim.Hayırlı günler.